داده‌های بورسی تحلیل آمار

داده‌های بورسی تحلیل آمار

داده‌های بورسی تحلیل آمار فرمول و پشتیبانی بعد از خرید دارد. جمع‌آوری داده‌های تحقیق و تجزیه و تحلیل‌های آماری یکی از مراحل اصلی در هر پژوهش می‌باشد.

با توجه به اینکه پژوهش‌ها در رشته‌های حسابداری و مدیریت مالی و اقتصاد.. بیشتر لازمه داده‌های بورسی هستند. سایت تحلیل آمار در مقاله داده‌های بورسی تحلیل آمار بیش از ۵۰۰۰ متغیر با دادهای واقعی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران که از نرم افزار ره‌آورد نوین و یا از سایت کدال از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۷ را جمع‌آوری شده است را در خدمت دانشجویان گرامی قرار می‌دهد.

مفاهیمی در مورد بورس:

بورس به چه معناست؟داده‌های بورسی تحلیل آمار

به بیان ساده می‌توان گفت که بازار جایی است که در آن خرید و فروش انجام می‌گیرد. این بازار می‌تواند یک جای فیزیکی یا در بستری مانند اینترنت باشد. و چیزی که خریداران و فروشندگان مورد معامله قرار می‌دهند، ثروتشان است که می‌تواند به صورت‌های واقعی یا مالی باشد. ثروت واقعی همان دارایی‌های فیزیکی مانند خانه، زمین، خودرو و… هستند. در طرف دیگر، ثروت مالی سندهایی مثل سهام و اوراق مشارکت را شامل می‌شوند.

سال مالی به چه معناست؟داده‌های بورسی تحلیل آمار

سال مالی یا همان دوره مالی، بازه زمانی‌ای است که سازمان‌ها در پایان آن و در تاریخ مشخص شده‌ای باید گزارش کارکرد خود را ارائه کنند. آغاز سال مالی سازمان‌ها ممکن است با یکدیگر اختلاف داشته باشد. اما طول هر سال مالی معمولاً ۱۲ ماه یا همان یک سال است. سازمان‌‌ها باید حداکثر تا چهار ماه بعد از سال مالی، مجمع عادی سالیانه را برگزار کنند. و حداکثر هشت ماه پس از برگزاری مجمع عمومی سالیانه و تصویب صورت‌های مالی، سود نقدی را به سهامداران پرداخت کنند. به طور مثال، اگر سال مالی از مهر شروع شود، شرکت باید گزارش‌های منتهی به سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور را ارائه کنند.

توضیحاتی در مورد داده‌های بورسی تحلیل آمار:

داده‌های بورسی چیست؟

محققین، دانش‌پژوهان و اساتید محترم می‌توانند با استفاده از دیتاهای بورسی، پروژه و تحقیق خود را با صرف انرژی و هزینه بسیار کمتر به انجام برسانند. دیتاهای مربوط به سازمان‌های بورس اوراق بهادار تهران را می‌توان به صورت خام از وب سایت‌های زیر نظر سازمان تهیه کرد. اما جمع بندی این دیتاها در یک فایل پروژه‌ای وقت گیر می‌باشد. دیتاها داخل فایل ارائه شده به نسبت و شاخص‌های تیپ مالی مبدل شده‌اند. به آسانی در اختیار شما قرار می‌گیرد و بعد از انتخاب مولفه‌های پژوهش می‌توانید آنها را مستقیما وارد نرم افزار‌های تحلیلی و آماری بکنید و نتایج را به بدست بیاورید.

جهت دانلود داده‌های شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران طی سالهای ۸۵-۹۶ کلیک کنید.

برای مشاهده داده‌های بورسی تحلیل آمار اینجا کلیک کنید.

توضیحات:

  • در صورت داشتن مشکل در پرداخت و دانلود با کلیک از اینجا با ما ارتباط برقرار کنید.
  • پرداخت توسط همه کارت‌های عضو شتاب امکان پذیر است.

2 thoughts on “داده‌های بورسی تحلیل آمار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *