مبانی نظری سیاستهای پولی و مالی

مبانی نظری سیاستهای پولی و مالی

مبانی نظری سیاستهای پولی و مالی و پیشینه تحقیق مربوط به سیاستهای پولی و مالی در این مقاله آورده شده است. مطالب این مقاله دارای منابع فارسی و لاتین می‌باشند. این مقاله از ۳۴ صفحه تشکیل شده است و جهت تدوین فصل دوم پایاننامه می‌توان از آن استفاده کرد.

قیمت : ۱۵۰۰۰ تومان

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت در قسمت محصولات با رنگ سبز ظاهر می‌شود. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که هنگام خرید ثبت می‌کنید ارسال خواهد شد. خواهشمند است ایمیل خود را با دقت وارد کنید.

قسمت‌هایی از مطالب مقاله مبانی نظری سیاستهای پولی و مالی

سیاست پولی در مبانی نظری سیاستهای پولی و مالی

می‌توان گفت سیاست پولی بر مبنای رابطه بین نرخ بهره در اقتصاد کشور، یعنی قیمتی که بر اساس آن می‌توان پول قرض گرفت و کل عرضه پول تعریف می‌شود. سیاست پولی از ابزارهای متنوعی جهت کنترل یک یا هر دوی این موارد بهره می‌جوید تا بر مواردی مانند رشد اقتصادی، تورم، نرخ ارز و بیکاری تأثیر بگذارد. در شرایطی که در یک کشور انحصار نشر پول وجود دارد یا اینکه بانک‌های ناشر پول به‌طور نظام‌مند و متصل به بانک مرکزی فعالیت می‌کنند، مقامات پولی توانایی تغییر در عرضه پول و بنابراین نرخ بهره را به منظور دستیابی به اهداف سیاست پولی دارند.

شوک سیاست مالی در مبانی نظری سیاستهای پولی و مالی

رخدادهای پنهان و غیر قابل پیش بینی در نظام اقتصادی، امری عادی است. بسیاری از روابطی که برای تبیین اقتصاد به کار می‌بریم، اغلب میانی آن تابع رفتار انسانی است که غالبا کمتر قابل پیش بینی است. به نظر می‌رسد که موفقیت در تبین منظم بخش‌هایی از رفتار اقتصادی اهمیتی در این زمینه ندارد. در هر حال برای عوامل نامعین، در اثر شوک‌ها و اختلال‌های روابط اقتصادی جایی وجود خواهد داشت.

شو کی سیاست مالی، یک تغییر غیر قابل پیش بینی در سیاست مالی است. متأسفانه، فی نفسه چیزی در مورد شوک سیاست مالی وجود ندارد. سیاست مالی پهنای گوناگونی از سیاست‌ها را در بر می‌گیرد، لیست نامحدودی از انواع درآمدها وجود دارد. برای اینکه نقش مالیات‌ها می‌تواند تغییر کند و با طبقه‌ای از مخارج دولت که تغییر یافته است می‌تواند اتفاق بیفتد.

اهداف سیاست پولی:

حاجت به تأکید نیست که سیاست پولی جزئی از سیاست اقتصادی کشور است. به عبارت دیگر سیاست پولی جزئی از سیاست‌گذاری کلی‌تر است. همچنین بدیهی است که اهداف سیاست پولی کشور باید چنان تعیین و تبیین شود که هماهنگ و همساز باسیاست‌های دیگر، مجموعه «سیاست اقتصادی» را درنیل به اهداف خود یاری دهد.

فهرست مطالب مبانی نظری سیاستهای پولی و مالی

مبانی نظری سیاستهای پولی و مالی

مقاله مبانی نظری سیاستهای پولی و مالی دارای خصوصیات زیر می‌باشد:

۱- دارایی منابع فارسی و انگلیسی بروز به شیوه APA.

۲- دارایی رفرنس و پاورقی استاندارد.

۳- دارایی توضیحات نظری کامل در مورد متغیر.

۴- دارایی تحقیقات انجام شده داخلی و خارجی.

۵- مقاله بصورت word و pdf دانلود می‌گردد.

۶- خدمات بعد از خرید دارد.

توجه: جهت مشاهده مبانی نظری مرتبط در قسمت جست و جو کلمه مورد نظر را سرچ بفرمایید.

توضیحات:

  • در صورت داشتن مشکل در پرداخت و دانلود با کلیک از اینجا با ما ارتباط برقرار کنید.
  • شما با خرید این محصول، همراه پرسشنامه فیلمی جهت آموزش نحوه وارد کردن داده ها در SPSS دریافت خواهید کرد.
  • پرداخت توسط همه کارت‌های عضو شتاب امکان پذیر است. پس از پرداخت سریع، به طور اتوماتیک لینک دانلود پرسشنامه مورد نظر در اختیارتان قرار می‌گیرد. می‌توانید فایل مورد نظر را دانلود نمایید.
  • فایل به صورت zip می باشد. لذا بعد از دانلود با نرم افزار winrar فایل را از حالت zip خارج کنید. برای دانلود نرم افزار winrar اینجا کلیلک کنید.