مقاله جهت گیری زندگی

مقاله جهت گیری زندگی

مقاله جهت گیری زندگی سایت تحلیل آمار، برگرفته از مقالات بروز در ۳۴ صفحه برای مبانی نظری ، پیشینه تحقیق ، فصل دوم پایان نامه و مقالات کاربرد دارد. لازم به ذکر است که در کارهای علمی تسلط به مطالعات قبلی از ارکان اساسی است زیرا ما نیاز داریم بدانیم قبل از ما چه مطالعاتی انجام شده و ما چه چیز تازه‌ای را می‌توانیم به این زمینه اضافه کنیم.

مقاله دارایی خصوصیات زیر است:

  • دارایی فهرست مطالب به شیوه APA
  • دارایی منابع فارسی و انگلیسی بروز.
  • دارایی رفرنس و پاورقی استاندارد.
  • دارایی توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • دارایی تحقیقات انجام شده داخلی و خارجی.
  • مقاله بصورت word و pdf ارسال میگردد.
  • خدمات بعد از خرید دارد

مفهوم و تعریف مقاله جهت گیری زندگی

جهت­ گیری زندگی که به نحوه نگریستن افراد به زندگی­شان اشاره می کند و دارای دو بعد خوش ­بینی و بد­بینی است. عموم مردم، خوش بینی را به صورت در نظر گرفتن نیمه پر لیوان، یا عادت به انتظار پایانی خوش داشتن برای هر درد سر واقعی درنظر می گیرند (بالدوین و همکاران، ۲۰۱۰). برخلاف خوش بینان، بدبینان افرادی اند که انتظار دارند رویدادهای بدی برای آنها اتفاق بیفتد (کارور و شی­یر، ۲۰۰۷). نکته قابل توجه اینکه، افراد، خوش بینی و بدبینی خود را طی زمان و در خلال موقعیت های مختلف حفظ می­کنند. از این رو، خوش بینی یک گرایش کلی است و صفتی است که انتظارات را در خلال گستره ای از حیطه های زندگی منعکس می کند (شوگیل ، ۲۰۱۰)….

رویکردها و نظریه های جهت گیری زندگی

رویکردهای علمی درباره­ ی خوش­ بینی – بدبینی بر انتظارات آتی متکی است. ریشه­ ی این انتظارات درباره ­ی این سازه یا موضوع به گذشته­ ی طولانی مدل ارزش- انتظار برای انگیزه مربوط می­ شود. در نتیجه، سازه­ ی خوش بینی هر چند در خرد جمعی ریشه دارد، چندین دهه است که خاستگاه تئوری و پژوهش به انگیزه انسان و چگونگی ابراز رفتار او بر می­ گردد…..

جهت گیری زندگی و مثبت اندیشی در زندگی

مثبت اندیشی چیزی فراتر از اعتقاد کورکورانه است. قدرت آن بر زندگی انسان­ ها بسیار زیاد و شگفت­ انگیز است. خوشبین‌ها تقریباً در همه جنبه‌ های زندگی بهتر از بدبین ها عمل می‌کنند. معمولا به موفقیت­ های بیشتری نائل شده و از موفقیت­ های اجتماعی لذت بیشتری می‌برند. انسان­ های خوش بین همچنین کمتر مستعد پذیرش افسردگی و بیماری های جسمی هستند. ” مارتین ای . پی . سلیگمن ” پروفسور روانشناسی دانشگاه پنسیلوانیا می‌گوید: ” شواهدی وجود دارد که خوش بینی، سیستم دفاعی و حفاظتی بدن را تقویت می‌کند (طاعتی، شکری و شهیدی، ۱۳۹۲). روانشناسان معتقدند خوش بینی و بدبینی، عاداتی هستند که ما از زمان کودکی می‌آموزیم و والدین ما الگو و سرمشق­ های ما هستند. سلیگمن می‌گوید: ” خوش بینی، یک روش عادی برای توضیح شکست­ها به خودتان است (محبی نورالدین وند و همکاران، ۱۳۹۳)….

فهرست مطالب

۱-مفهوم و تعریف جهت گیری زندگی

۲-رویکردها و نظریه های جهت گیری زندگی

۳-جهت گیری زندگی و سازگاری روانشناختی

۴-جهت گیری زندگی و مثبت اندیشی در زندگی

۵-چگونگی خوش بینی و جهت گیری زندگی

۵-۱-با افکار منفی مبارزه کنید

۵-۲-برنده بودن را تمرین کنید.

۵-۳-به خودتان اعتبار و ارزش بدهید

۵-۴-برای خود هدف تعیین کنید

۶-خوشبینی و بدبینی از نظر روانشناسی

۷-خوشبینی و بدبینی از نظر جامعه شناسی

۸-جهت گیری زندگی و رضایت از زندگی

۹-پیشینه پژوهش‌

۹-۱- پیشینه داخلی :

۹-۲-پیشینه خارجی:

منابع فارسی:

منابع لاتین:

قیمت : فقط  ۲۵۲۰۰ تومان

توضیحات:

۱-فایل بصورت زیپ شده می باشد لذا باید اول نرم افزار winrar در سیستم نصب کنید و بعد از کلیک راست روی فایل دانلود شده گزینه  Extract Here کلیک کنید و فایل در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

برای دانلود نرم افزار winrar  اینجا کلیک کنید

۲-پرداخت توسط همه کارت‌های عضو شتاب امکان پذیر است. پس از پرداخت سریع، به طور اتوماتیک لینک دانلود در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید فایل مورد نظر را دانلود نمایید.

۳-در صورت وجود مشکل می توانید از قسمت تماس با ما ایمیل ارسال بفرمایید نهایتا تا ۸ ساعت خدمت شما عزیزان جواب ارسال خواهد شد.