پرسشنامه استاندارد کیفیت سایت 16 سوالی

پرسشنامه استاندارد کیفیت سایت ۱۶ سوالی

پرسشنامه استاندارد کیفیت سایت ۱۶ سوالی از پنج زیر مقیاس اعتماد، رضایت، قصد خرید مجدد، تعهد و کیفیت سایت  تشکیل شده است و این گویه­‌ها با مقیاس پنج‌تایی لیکرت با عبارات (کاملا موافقم تا کاملا مخالفم) سنجیده می­‌شود.

سوالات این پرسشنامه از بررسی مطالعات صورت گرفته قبلی در کشورهای دیگر استخراج شده است. گویه‌های این پرسشنامه را از زبان انگلیسی به زبان فارسی ترجمه کردند. لازم به ذکر است پرسش نامه فوق مجموعا از ۱۹ سوال برخوردار بود که ۳ سوال آن بعلت پایین بودن ضریب لاوشه (ضریب سنجش اعتبار محتوا) حذف شدند و تعداد سوالات به ۱۶سوال رسید.

قیمت : ۵۰۰۰ تومان

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت در قسمت محصولات با رنگ سبز ظاهر می‌شود. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که هنگام خرید ثبت می‌کنید ارسال خواهد شد. خواهشمند است ایمیل خود را با دقت وارد کنید.

تعاریف مفهومی و عملیاتی پرسشنامه استاندارد کیفیت سایت ۱۶ سوالی

تعریف مفهومی:

کیفیت وب سایت: اثرات کیفیت محتوای سرویس درک شده از وب با اعتماد الکترونیکی به واسطه متغیرهای موثر (لذت و اضطراب) تعدیل می‌شود. مطالعه ارزیابی کیفیت وب سایت را برای عوامل مختلفی همچون ظاهر جذاب، حرفه‌ای تعریف کردند.

تعریف عملیاتی:

کیفیت وبسایت: در این پژوهش کیفیت وب سایت عبارتست از ظاهری جذاب و بسیار حرفه‌ای ،گزینه انتخابی خوب وب سایت.

مشخصات پرسشنامه استاندارد کیفیت سایت ۱۶ سوالی:

  • تعداد سوالات:۱۶ گویه
  • تعداد صفحات:۱۰ صفحه
  • تعریف مفهومی: دارد
  • تعریف عملیاتی: دارد
  • شیوه نمره گذاری: دارد 
  • زیرمقیاس یا مولفه: دارد
  • روایی: دارد
  • پایایی: دارد
  • منبع: دارد
  • فرمت: pdf و word

روایی و پایایی پرسشنامه استاندارد کیفیت سایت ۱۶ سوالی:

روایی پرسشنامه استاندارد کیفیت سایت ۱۶ سوالی:

مقصود از روایی آن است که وسیله اندازه‌گیری بتواند خصیصه و ویژگی موردنظر را اندازه‌گیری کند. اهمیت روایی از آن جهت است که اندازه‌گیری‌های نامناسب و ناکافی می‌تواند هر پژوهش علمی را بی ارزش و ناروا سازد(سرمد و دیگران، ۱۳۷۸). در تحقیق مخبری و همکاران(۱۳۸۹) روایی پرسشنامه مورد تایید قرار گرفت.

برای اطمینان از روایی تحقیق حاضر، پرسشنامه‌ی تنظیم شده از روش روایی صوری و با مراجعه به نظر اساتید و صاحب‌نظران استفاده شد. بدین صورت که پرسشنامه­‌ها به اساتید و همچنین به تعدادی از صاحب‌نظران مرتبط ارائه گردید و پس از بررسی‌ها و بازبینی‌های مکرر اساتید محترم راهنما و مشاور، توصیه‌های لازم در خصوص اصلاح، حذف و اضافه نمودن تعدادی از سوالات صورت پذیرفت تا نهایتاً پرسشنامه­‌ی مورد نظر تهیه گردید.

پایایی پرسشنامه:

مقصود از پایایی آن است که ابزار اندازه‌گیری را در یک فاصله زمانی کوتاه چندین بار و به گروه واحدی از افراد بدهیم. نتایج حاصله نزدیک به هم باشد. برای اندازه‌گیری پایایی از شاخصی به نام ضریب پایایی استفاده می‌کنیم. اندازه آن معمولا بین صفر تا یک تغییر می‌کند. ضریب پایایی صفر معرف عدم پایایی و ضریب پایایی یک معرف پایایی کامل است(سرمد و دیگران، ۱۳۷۸).

پیش آزمونی شامل ۳۰ پرسشنامه بین آزمودنی‌ها توزیع شد. سپس به تفکیک برای هر یک از عوامل، اقدام به محاسبه‌ی آلفای کرونباخ شده است که در جدول ارائه شده ­است. همان‌طور که مشاهده می‌شود تمامی مقادیر آلفای کرونباخ که به دست آمده‌اند، بالاتر از ۰.۷ می‌باشد، می‌توان عنوان نمود که سوالات پرسشنامه از پایایی قابل قبولی برخوردارند. آلفای کل نیز ۰.۸۹ بدست آمد.

برای دانلود پرسشنامه بیشتر اینجا کلیک کنید.

پرسشنامه‌های مرتبط با این پرسشنامه عبارتند از:

توضیحات:

  • در صورت داشتن مشکل در پرداخت و دانلود با کلیک برروی اینجا با ما ارتباط برقرار کنید.
  • با کلیک بر روی نحوه وارد کردن داده‌ها در SPSS می‌توانید فیلم آموزشی نحوه‌ی وارد کردن داده‌ها در SPSS را مشاهده کنید.
  • پرداخت توسط همه کارت‌های عضو شتاب امکان پذیر است. پس از پرداخت سریع، به طور اتوماتیک لینک دانلود پرسشنامه مورد نظر در اختیارتان قرار می‌گیرد. می‌توانید فایل مورد نظر را دانلود نمایید.
  • فایل به صورت zip می باشد. لذا بعد از دانلود با نرم افزار winrar فایل را از حالت zip خارج کنید. برای دانلود نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.