پرسشنامه عملکرد نام تجاری لاکستون 2014

پرسشنامه عملکرد نام تجاری لاکستون ۲۰۱۴

پرسشنامه عملکرد نام تجاری لاکستون ۲۰۱۴ توسط لاکستون و همکاران (۲۰۱۴) طراحی و اعتباریابی شده است. این آزمون دارای ۱۰ سوال بسته پاسخ بر اساس طیف پنج گزینه‌ای لیکرت می‌باشد. 

این آزمون دو بعد عملکرد بازار نام تجاری و عملکرد مالی نام تجاری را مورد سنجش قرار می‌دهد. این پرسشنامه استاندارد است و توسط ارشدی تبریزی (۱۳۹۴) اعتباریابی شده است.

قیمت : ۵۰۰۰ تومان

توجه: لینک دانلود بعد از پرداخت در قسمت محصولات با رنگ سبز ظاهر می‌شود. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که هنگام خرید ثبت می‌کنید ارسال خواهد شد. خواهشمند است ایمیل خود را با دقت وارد کنید.

روایی و پایایی پرسشنامه عملکرد نام تجاری لاکستون ۲۰۱۴

روایی پرسشنامه عملکرد نام تجاری لاکستون ۲۰۱۴

در حقیقت، روایی به این مسئله مربوط است که یک وسیله‌ی اندازه‌گیری تا چه اندازه چیزی را اندازه‌گیری می­‌تواند بکند که ما فکر می‌کنیم. بنابراین، روایی یا اعتبار، میزان تطابق میان تعریف مفهومی متغیر با تعریف عملیاتی آن است. موضوع روایی ازآن ‌جهت دارای اهمیت است. که سنجش‌های نامناسب و ناکافی می‌تواند هر تحقیق علمی را بی‌ارزش و بی کیفیت سازد.

در مطالعه ارشدی (۱۳۹۴) برای بدست آوردن روایی پرسشنامه از نظرات استاد راهنما و چندین تن از دیگر اساتید و متخصصین و کارشناسان استفاده شده است. و از آنها در مورد مربوط بودن سؤالات، واضح بودن و قابل فهم بودن سؤالات و اینکه آیا این سؤالات برای پرسش‌های تحقیقاتی مناسب است و آنها را مورد سنجش قرار می‌دهد، نظر خواهی شد و مورد تایید قرار گرفت. 

پایایی پرسشنامه

منظور از پایایی آن است که اگر وسیله اندازه‌گیری را در یک‌فاصله زمانی کوتاه در چندین مرجله و به گروه مشخصی از افراد بدهیم. نتایج بدست امده نزدیک به هم باشد. به‌عبارت‌ دیگر، «همبستگی میان یک گروه از نمرات و گروه دیگری از نمرات در یک آزمون معادل که به‌صورت جداگانه بر یک دسته‌ی مورد آزمایش به‌دست‌آمده است» چقدر است. پرکاربردترین و مهم‌ترین مسیر ارزیابی میزان پایایی روش آلفای کرونباخ می‌باشد.

اگر این مقدار از ۰.۷ بالاتر باشد، می‌توان گفت ابزار دارای پایایی قابل قبولی است. در مواردی برای اندازه‌گیری مقیاس‌هایی که دارای آیتم‌های کمی هستند. نتایج بالاتر از ۰.۶ را هم می‌توان قابل ‌قبول دانست.

تعاریف مفهومی و عملیاتی پرسشنامه عملکرد نام تجاری لاکستون ۲۰۱۴

تعریف مفهومی

عملکرد نام تجاری: نام تجاری را می‌توان سمبل و نمادی از کالا دانست که توانایی این را دارد که از طریق آرم، ترکیب رنگ، صدا، مظاهر و حتی روش‌های گوناگون نوشتاری، پیام مورد نظر را به مخاطب منتقل ساخته و در اولین نگاه کالای مورد نظر را به ذهن آورد. میزان موفقیت نام تجاری در بازار و تاثیر آن بر عملکرد مالی شرکت شاخصی است که میزان دسترسی یک شرکت به اهداف خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. 

تعریف عملیاتی

عملکرد نام تجاری: بر اساس پرسشنامه استاندارد لاکستون و همکاران(۲۰۱۴)  سنجیده می‌شود.

مشخصات پرسشنامه عملکرد نام تجاری لاکستون ۲۰۱۴

  • تعداد سوالات: ۱۰  گویه
  • تعداد صفحات : ۹ صفحه
  • تعریف مفهومی: دارد.
  • تعریف عملیاتی: دارد.
  • شیوه نمره گذاری: دارد.
  • روایی: دارد.
  • پایایی: دارد.
  • زیر مقیاس: دارد
  • منبع: دارد.
  • فرمت فایل: وورد و پی‌دی‌اف

برای دانلود پرسشنامه بیشتر اینجا کلیک کنید.

پرسشنامه‌های مرتبط با این پرسشنامه عبارتند از:

توضیحات:

  • در صورت داشتن مشکل در پرداخت و دانلود با کلیک برروی اینجا با ما ارتباط برقرار کنید.
  • با کلیک بر روی نحوه وارد کردن داده‌ها در SPSS می‌توانید فیلم آموزشی نحوه‌ی وارد کردن داده‌ها در SPSS را مشاهده کنید.
  • پرداخت توسط همه کارت‌های عضو شتاب امکان پذیر است. پس از پرداخت سریع، به طور اتوماتیک لینک دانلود پرسشنامه مورد نظر در اختیارتان قرار می‌گیرد. می‌توانید فایل مورد نظر را دانلود نمایید.
  • فایل به صورت zip می باشد. لذا بعد از دانلود با نرم افزار winrar فایل را از حالت zip خارج کنید. برای دانلود نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.