فیلم‌های آموزشی تحلیل آمار

فیلم‌های آموزشی تحلیل آمار

فیلم‌های آموزشی تحلیل آمار پشتیبانی بعد از فروش دارد. سایت تحلیل آمار دارایی بیش از ۳۵۰ ساعت فیلم آموزش نرم افزا‌رهای آماری می‌باشد.

فیلم آموزشی نرم‌افزارهای نظیر SPSS ، LISREL ، AMOS، PLS ، Eviews، Stata … در سایت تحلیل آمار موجود می‌باشد و توسط بهترین مدرسان فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی می‌باشد. اگر می‌خواهید کار آماری پایان نامه خود را خودتان انجام دهید آموزش‌های تحلیل آمار بهترین گزینه‌ای است که شما را از همان ابتدا  با روش‌های آماری و سپس استفاده از نرم‌افزار مورد نیاز یاری می‌کند. سایت تحلیل آمار قسمت‌های از آموزش‌های خود را بصورت رایگان در اختیار شما  کاربران عزیز قرار می‌دهد که بشما کمک کند تا کیفیت محصولات تحلیل آمار را بهتر بسنجید و در صورت رضایت شما کاربران ادامه محصول را تهیه فرمایید.

برای مشاهده همه فیلم های آموزشی اینجا کلیک کنید

مفاهیم قابل تدریس در فیلم‌های آموزشی تحلیل آمار:

در این آموزش‌ها به بررسی نرم افزارها از صفر تا صد پرداخته شده است و محاسبات ساده نظیر آمار‌های توصیفی، مانند: میانگین، میانه، نما، واریانس، ضریب تغییرات، ضریب چولگی، برجستگی، رسم نمودارهای آماری و همچنین قالب بندی خروجی انجام خواهد شد.

این آموزش برای رشته‌های زیر مفید است:
  • علوم انسانی: روانشناسی، جامعه شناسی، روابط عمومی، مدیریت
  • فنی مهندسی: کامپیوتر، صنایع
  • علوم پایه: ریاضی و آمار

به عنوان مثال SPSS یکی از نرم افزارهای عمومی تحلیل‌های آماری به حساب می‌آید که در زمینه‌های غیرفنی و فنی و مهندسی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از برتری‌های مهم SPSS نسب به دیگ نرم‌افزارها نیاز نداشتن به برنامه‌نویسی می‌باشد. شما بیشتر ابزارهای این نرم افزار را می‌توانید بدون نیاز به کدنویسی انجام دهید. این برتری برای دانشجویانی که کدنویسی دوست ندارند و یا بلد نیستند بیسار عالی است.

توضیحات:

  • در صورت داشتن مشکل در پرداخت و دانلود با کلیک از اینجا با ما ارتباط برقرار کنید.
  • پرداخت توسط همه کارت‌های عضو شتاب امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *